Tarieven 2021
Kosten voor budgetbeheer zijn gerelateerd aan de hoogte van uw netto inkomen
Budgetbeheer "Volledig
Eenmalige opstart-/intake kosten (betaling in meerdere termijnen is mogelijk)
Alleenstaande € 250,00 eenmalig
Echtpaar / Samenwonend € 275,00 eenmalig
Maandelijkse kosten
Netto inkomen tot € 1.000,00 € 70,00 per maand
Netto inkomen van € 1.000,00 tot € 1.500,00 € 75,00 per maand
Netto inkomen vanaf € 1.500,00 € 80,00 per maand
Eenmalige kosten afsluiten dossier € 225,00 eenmalig
Budgetbeheer "Op weg"
Eenmalige opstart-/intake kosten (betaling in meerdere termijnen is mogelijk)
Alleenstaande / Echtpaar / Samenwonend € 225,00 eenmalig
Maandelijkse kosten
Netto inkomen tot € 1.000,00 € 65,00 per maand
Netto inkomen van € 1.000,00 tot € 1.500,00 € 70,00 per maand
Netto inkomen vanaf € 1.500,00 € 75,00 per maand
Eenmalige kosten afsluiten dossier € 200,00 eenmalig
Budgetbeheer "Coach"
Eenmalige opstart-/intake kosten (betaling in meerdere termijnen is mogelijk)
Alleenstaande / Echtpaar / Samenwonend € 225,00 eenmalig
Maandelijkse kosten
Netto inkomen tot € 1.000,00 € 62,50 per maand
Netto inkomen van € 1.000,00 tot € 1.500,00 € 67,50 per maand
Netto inkomen vanaf € 1.500,00 € 72,50 per maand
Eenmalige kosten afsluiten dossier € 200,00 eenmalig
Bijzondere werkzaamheden
Uurtarief: € 72,50
Wanneer u wilt dat wij een aanvraag schuldenregeling indienen bij uw gemeente dient u er rekening mee te houden dat wij hier 2 uur extra voor rekenen.
In sommige gevallen komt u in aanmerking voor bijzondere bijstand.
Het komt ook voor dat de werkgever een bijdrage doet.
Budgetbeheer Nunspeet begeleidt u bij het aanvragen van deze bijdragen.